De leider in aanbieders van het niet-kaartgebonden betaalsysteem Webbilling.com zal deze week op 3-4 december bij de tweede Affiliate Convention aan het Haytt Regency Century Plaza in Los Angeles California aanwezig zijn. Webbilling.com heeft prestaties van de marketing arena sinds het begin ondersteund en ondanks de recente veranderingen in de markt en fluctuaties in het affilitatetraffic bij verkopers blijven ze een belangrijke positieve factor in de ecommerce.
Webbilling.com biedt twee uiterst effectieve betaalsystemen aan voor Europa: Direct Debit (waar fondsen direct bij de bankrekening van de eindgebruiker kunnen afschrijven) en Advanced Direct Pay (waar de user gebruik kan maken van de mogeljikheid om via zijn bankrekening te betalen) en er zijn er nog meer in ontwikkeling. Het inventariseren van de crediet- en schuldcultuur in Europa is de eerste stap in het begrjipen hoe de Webbilling oplossingen significant iets toe kunnen voegen aan het resultaat van elke ecommerceonderneming zonder de creditcardverkoop van merchants negatief te beÏnvloeden.
Global Operations Director Ines Petersen verklaart: “ De meeste Europesen zijn gewend om alles met hun bankrekening te betalen en dat geldt ook voor online transacties. In feite is Duitsland nu een papierloze maatschappij, zodat het gebruik van direct debit en electrisch betalen heel geavanceerd is. Ik ben graag bij een affiliate show aanwezig omdat daar twee kansen zijn om bekendheid te geven aan de sterke oplossingen van Webbilling.com: door direct met de aanwezige merchants te spreken, maar ook door affiliates te informeren in wat er mogeljik is en op welke manier je een sponsor overweegt – de affilitatevraag zou moeten zijn: “Hoe kan het bedrijf mijn Europese traffic converteren?” Het is voor mij voor op de lange termijn net zo belangrijk dat affiliates sponsers vragen op welke manier ze hun Europese traffic converteren en hun besluit nemen over de oplossing voor deze vraag.”
Aangezien de prestaties van de marketing meer en meer verfijnd en concurrerend is geworden, analyseren de innovatieve affiliates geo-gerichte traffic, onderscheiden ze waarheen de users te sturen, op surfers gerichte selectie van aanbiedingen, betalingsmethodes en wisselkoersen – de dagen van een affiliate die al zijn traffic naar één favoriete sponsor stuurt en er maar het beste hopen zijn voltooid verleden tijd. De dagen van sponsor die alleen de mogelijkheid aanbiedt met creditcard te kopen of verkopen zouden eveneens geteld moeten zijn.
Of u een affiliate verkoper of een affiliate sponsorprogramma bent, mail Ines Petersen voor een showmeeting om alle mogelijkheden te bespreken voor extra opbrengsten binnen de EU aan marketing@webbiling.com. Vergroot uw omzet – met Europeanen die op een Europese manier betalen.